Marly21 yagmur54_72 valla canım bu durum herkeste inanki farklı oluyor normal yapıp Sezeryan dikişi gibi bir sürü dikiş yiyip korkulu rüyası olan da var dakilalar içinde rahatça doğuran da var. Bu Sezeryan için de geçerli çok zor normal daha kolay diyen de var mis gibi geçen de 😆
poyrazin_annesi28 yagmur54_72 Adı üstünde normal daha iyi tabiki ☺️ Ama sezeryan olanlara da saygım sonsuz kim nasıl isterse öyle doğurur. Ki buna bebek karar veriyor bazen de ☺️
MadameHappy34 yagmur54_72 Normal doğum,o an çekiyorsun acıyı bebeği kucağına aldığın an geçiyor 💙 belki biraz da dikiş olur ama sezeryan da ki kadar zor dikiş olmaz diye düşünüyorum ve sezeryan bildiğin ameliyat sonra çocuğu taşımak emzirme zamanı illa ki ağrı sızı oluyordur.. 🙉🫣şuan normal doğum olarak ilerliyorum insaAllah da normal olur.
Kubra5847 Benim için her ikiside Zor sezeryan olmuş olarakta söylüyorum sezeryanda kolay bir doğum değil yinede sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Zehra_25x Eger doktorunuz nirmal yapabilirsiniz diyorsa normal daha saglikli bir sancidan sonra ayaktasin sezeryan zor oluyor en az 20 gun hareket sinirliligin var
Feyzabeyoglu yagmur54_72 bende normal dogumdan korktuğum için sezaryen yapmıştım Sezaryen sonrasi çok kötüydum ilk iki uc gün özellikle Korse takmaya baslamistim 3. Günden sonra o iyi gelmişti rahat onunla hareket edebildim Normal dogum tabiiki daha iyi ama yapabilene yani Yapana da helal olsun diyorum kolay değil bence
TuqbaArslan yagmur54_72 sezeryana bakicaksak normal doğum tabiki.. Ben de ilk doğumu mu normal yaptım. Her sey dogum bitene kadar sonrasında toparlanma agri sizi hemen geciyor .İnşallah oglusumu da kucağıma normal alırım 😊
Dilaraanl Sila66 bende en basından beri sezeryan istiyorum. Dogumun iki türlüsü de zor, sonuçta bir canlı dünyaya getiriyosun. Ağrısını ha önceden çekmişsin ha sonradan. Ki normal dogumda da vajinal dikiş olabiliyor. Kim hangi doğumu yaptıysa onu övüp diğerini yermese çok iyi olacak aslında. Herkesin bedeni herkesin acı eşiği farklı çünkü. 🩶
Dilaraanl mylittlebabym 30+4 olduk balımm doktorumla tarihi konusmadık daha kaçıncı haftada alınıyor sezeryana bilmiyorum🫠haziranın ortasına denk gelir heralde
Dilaraanl mylittlebabym inşallah canım benimmm çok sağol🥰 spinal için önerilerin olursa seve seve dinlerim💞
mylittlebabym Dilaraanl canım ben spinal istiyordum ama tansiyonum düşük çıktığı için genel yaptılar malesef
Busraakay_26 yagmur54_72 bence buna bebişiniz karar versin ☺️ Herkesin doğum hikayesi ve bünyesi farklı bence kimsenin doğum hikayesini zorluğunu dinlemeyin eğer devlette doğum yapacaksanız zaten normal olarak ilerler Bebiş ve ya anne zor durumda kalırsa sezaryene döner
handeserdes en iyi, en sağlıklı, en sorunsuz, en rahat doğum doktorumun önerdiği doğum olacak :) 24.haftadayım henüz konuşmak için erken benim için. ama doktor ne derse onu yapıcam. benim mantığıma oturan bu