bitterciko Arifekldrm2 doğum yapmadım daha ama doktorum Mustafa bertan demir . Çok memnunum özeli bıraktım sayesinde
Kader5151 Arifekldrm2 ben ilk doğumunu orda yaptım herşey çok iyiydi bayada ilgiliydiler sezeryan oldum
Arifekldrm2 bitterciko anladım canım teşekkür ederim. Erkekler he r zaman iyi oluyor işinde ama işte erkek bende zor biraz
Neslihankrhmt bitterciko bende ona gidiyorum henüz 12 haftalığım doğumda ve sonraki tutumu nasıl oldu
Arifekldrm2 Kader5151 refekatci falan olayı nasıl acaba. Baba falan gelebiliyor mu bebeği girmeye falan
Kader5151 Arifekldrm2 eşim görmek için gelmişti ama kendi babamı almamışlardı pandemiydi ama refakatçi olarak Bn ablamı çağırmıştım
Serifemsr Bende cevat rifat cundubey e gidiyorum canim dogum yapmadim daha iki ayim var ama cok memnunum doktorumdan
bitterciko Neslihankrhmt ben doğuma girmedim daha ama Serklajımı kendisi yaptı çok ilgiliydi . Ameliyatta da önden geldi konuştu napacağını anlattı . Çıkınca eşimle de görüşüp ona da durumu anlatmış