Berfin1996 arkadaşlar cok sık idrara gıdıyorum affedersınız. sizce niye ?yarın 17 haftalık oluyoruz kontrolum yarın cınsıyetide söyler herhalde doktor
Nurcanben Berfin1996 valla bende sürekli gidiyorum sanırım bebek mesaneye baskı yapıyor şuan 24 haftalığım ama benimde o haftalarda da çok sıktı
Hayrnnisaors97 Yanma yoksa normal diye biliyorum ama yanma varsa enfeksiyon dan kaynaklı sık gidiyor olabilirsin gözet kendini
Zeliha63 Aynen ben de 23+4 günlük hamileyim ani idrara sıkışıyorum zor yetisiyorum lavaboya normal bir durum geçer inşallah🤲