Rabia04_09 35+1 haftalık hamileyim bugün 2 kere vajinamda ağrı hissettim. Bugün kontrolüm vardı doktor herşey yolunda bi sıkıntı yok dedi ama bu ağrı neyin nesi anlamadım başına gelen var mı
Hasretim7780 Rabia04_09 bende de var bebek aşağıya indikce baski yapiyor pelvis kemiğinide açıyor iyice o sırada bu da agriya sebep oluyor benim 2 haftadir bu şekilde ağrıyor falan ama normal dedi doktor endişe etmeyin
Rabia04_09 Hasretim7780 ay iyi bari. Bi iki dk sürüp geçiyor ağrı yoğun yada çok rahatsız edici değil ama tedirginde olmadım değil çok teşekkür ederim