Haftadan sonra kaşıntı şikayetlerimle doktoruma danışmıştım o zaman fazla olmadığı için alerji veya şeker olabileceğini sandılar alerji hapı içmiştim daha çok çoğaldı 4 hafta sonra tekrar gittim kontrole yükseltmişti değerlerimi gebelik kolestazı karaciğer enzimleri ile alakalı safra asidi bozukluğu çıktı ve erken gebelik olabileceğini bebeğe kan yoluyla geçebileceğini kaybedebileceğimi bile söylemişlerdi o kadar çok kaşınıyordum ki geceleri uyuyamıyordum eşimi uyandırmamak içinde ağlıyordum geceleri kaşınmaktan tüm vucudum yara bere icinde çizikler içinde kaldı hemen ilaca başladık ursactive icmeye basladim sabahları bir tane akşam 2 tane yemekle beraber yersem daha çabuk etki edebileceğini söyledi dahiliye doktorum bir hafta sonra gel dedi bana çünkü bayram girmişti araya suanda 32 hafta 3 günlük olmuşuz alt ve ast değerlerim 105 den 8e düştü çok şükür allaha riskli gebelikten kurtuldum çok mutluyum bebeğim de gayet iyi hala yüzünü goremesemde koluyla yuzunu kapatsada gayet iyimiş çok şükürler olsun 2kilo 10 gram olmuş yavrum Allahim inşallah sag saglim kavuşuruz 💙 Bugün ilk nst ye de bağlandık çok şükür bir sey çıkmadı