Aile hekiminde Kan testi ile öğrenmiştim hamile olduğumu,aile hekimi folik asit yazdı anında (folibol)birde doktora git kontrol için demişti , 3 gün sonra kadın doğum uzmanına gittik,kullandığın ilaç varmı diye sordu.Folit asit içtiğimi söyledim bırak dedi sadece d3 ve decavit diye vitaminleri yazdı.Bu gün tekrar aile hekimine gittik bazı testler ve dosya açtırmak için,folik asidi içmediğimi duyunca gittiğim doktoru değiştirmemi söyledi(Sizler acaba kullandınızmı folik asit?Kaç haftaya kadar kullandınız?Kullanmalımıyım yokmu bilemedim bende (