Ebrukaratekee 36+1'im yarım saattir sag karsıgıma hafif adet sancisi gibi agri viruyor acaba dogum sancisimi ilk hamileligim 😞
Merve201119 Ebrukaratekee canım herkesin sancısı farklı olabiliyor kiminin belden kiminin kasıktan kiminin karından ama sıklığını takip et ve bi doktora görün burda yazılanlarla kalma sağlıkla gelsin inşallah bebeğin
Elifmena Ebrukaratekee düzenli ve gittikçe artan şiddette sancı doğum sancısı, kaç dakikada bir geliyor takip edin