Ab92 5 hafta 4 gün oldu ‘ ilk gebelik çok heyecanlı ve meraklıyım . 5 litre şu içmiş hissiyatı var normal mi ?
Melekannee17 Ab92 öncelikle gebeliğin hayırlı olsun canım :) o şişlik hissi bende de aşırı olmuştu çok rahatsız edici birsey ama 12. Haftadan sonra geçti. Öyle çok şişmişim ki o dönemde bir tane catlagim oldu hala onunla yaşıyorum :) hiç hır çözüm bulamamıştım ben malesef
Ab92 Youngplanner Evet , çok sıvı almış gibiyim .. Tamam bol su içiyorum ama karnım şiş erken değil mi çok bilemedim
Youngplanner Ab92 valla ben 6. Haftada öğrendim hamileliğimi o yüzden normalmi hatırlamıyorum 😄 sağlıkla gelsin de daha neler görcez 26. Haftadan selamlar mesela sırtüstü yatamadığım için yanlarımın ağrısından uyuyamamak gibi 😄
Ab92 Youngplanner umarım çok güzel bir şekilde atlatırız .. güzel ve rahat uyumanız için enerjimi gönderiyorum
gizcansen Youngplanner ben şu an 23.haftadayım 2-3 gündür midemin sağ tarafında bir acı var elleyince bile acıyor. Sizde de oldu mu acaba 26.haftadasınız diye sormak istedim. Bebek büyüdüğü için mideye baskı mı yapıyor acaba 🤔
Fulydmn Ab92 aynı haftada ve aynı gündeyiz bende de durum aynı sanki litrelerce su içmişim gibi minik kuzuların işi işte 😂👼🏻
Ab92 Fulydmn Aynı gün be haftadayız demişsiniz, karnınız nasıl ? Yani alt karın resmen hamile göbüşü var bende , anneminde öyle olmuş , 3 aylıkken 8 aylık kıyafet giyiyormuş o derece
Fulydmn Ab92 tabi şişti alt karnım benimde doktorum hormonlarım etkisi her kadın farklı olur ve normal dedi
Youngplanner gizcansen bebekten dolayı değildir bence bi doktora danışın bebeğin öyle bi acı verme ihtimali yok çünkü
gizcansen Youngplanner bir sıkıntı görünmedi bebekte, ayakları o kısımda belki ondan olabilir dedi. Yine de yarın sabahtan bir safra böbrek kısmı ultrasonu çekilecek
Youngplanner gizcansen çok şükür 🙏 Ultrasondada bişey çıkmaz inşallah bebişin minik ayaklarından kaynaklanıyodur umarım 🌸