Merve171214 anneoluyoruuumm16 ilkinde 4 buçuk aydan sonra geçmişti şuan yine hamileyim bunda ilaçta fayda etmiyor hemen geçmesi için dua ediyorum
Asel2702 anneoluyoruuumm16 malesef değişiyor benm 12. haftada başladı bulantım ne zmn geçer bilemiyorum
Jamila_Karim anneoluyoruuumm16 bitiyor canım merak etme Eğer bulantınız çok fazlaysa doktorunuzdan size ilaç yazmasını isteye bilirsiniz
Smyyeoruc anneoluyoruuumm16 valla bende zayıfladım ilk zaman sonra doktor zayıfladığımı görünce vitamin ilacı verdi
anneoluyoruuumm16 Merve171214 aynı durumdayım prilam asla etki etmiyor sadece serum iyi geliyor onu da her gün nasıl yaptıralım
Merve171214 anneoluyoruuumm16 bana prilam hiç işe yaramadı dramamine diye bir ilaç vermişti ilkinde sadece o iyi gelmişti
Yrgnnnnnn anneoluyoruuumm16 ilk bebeğimde 3 ay serum la geçirdim su dahi içemiyordum. Şuan ikinci bebeğim. 17.haftada geçti buda uzun sürdü. Çok zor bir dönem Allah yardım etsin tüm anne adaylarına
bercici anneoluyoruuumm16 ilk aylar çok bulandım kustum bi ara bi duruldum son haftalar yine azıttı daha az önce sinirlerim bozuldu ağladım 37. Haftadayım hala her gün kusuyorum :( ama çok şükür ona rağman bebişin kilosu iyi bende maşallah 15 kilo aldım aahshdjfkfk
Muczm33 anneoluyoruuumm16 18. Haftada bıraktım prilamı canım öncesine kadar berbat geçirdim bende ilaç iyi geliyordu ama
Kubra0426 Hiç bitmedi 38+2 deyim ama ilk 3 ay gibi değil tabi ki fazla yediğimde kusma hissi oluyor birde bebek yukarda olunca mide hemen doluyor hasımsızlık oluyor
tubikya Haftaya kadar prilmayn dr sayesinde su içebildim. Şimdi 13 haftalığız. 2 gün önce hadi bi deneyim ilacı bırakayım dedim. Bu arada 6. Haftada serumluk falan oldum. Şuan çok iyiyim. Koku hassasiyeti hala var. Ama 2 gündür hiç kusmadım canım.
anneoluyoruuumm16 tubikya 6+4 de bende serumluk oldum canım şuan 7+3 olduk iki gündür daha iyi hissediyorum şükür ama hala su içemiyorum. Kayınvalidem sağolsun yemekleri yapıyor bize bakıyor onda kalıyoruz 🥹
Mom_merve123 anneoluyoruuumm16 genellikle 16. Haftadan sonra geçer diyorlar inşallah sizinki geçer 🙏🏻 ben 31 deyim hala midem bulanıyor ama kusmamak için direniyorum