8+3 teyim 2 gündür kasıklarımda sancılanma oluyor. Bıçak saplanması şeklinde. Özellikle oturduğum yerden kalkarken oluyor. Progestan fitil kullandım dün bugün yine aynı yarın doltora gideceğim ancak sanırım bu geceyi bitirmeyeceğim korkudan. Böyle bir şey yaşayan oldu mu? Normal midir?