Muhammethilal bence hastaneye gitsen iyi olur canım dün kontrolüm vardı nstde sancı çıktı ve hiç bi ağrı sancı hissetmiyordum yatış yapıldı 33 haftalığım dr dan izin istedim eve gidip pijama ve duş için gelince adet sancısına döndü bi nst den bişey olmaz git bi çektir istersen suan ilaçlarla sancımı durdurmaya çalışıyorlar haftamız küçük olduğu için ciğer geliştirici iğne yaptılar ihmal etme idrar yolu enfeksiyonu da çıktı bende hiç bi belirtim yoktu