Sila2611 Kızlar 29 haftalık hamileyim 15 kilo aldım yaklaşık ama hamile olduğum asla belli değil hamile karnım diye bir şey asla yok fakat bacaklarım diz kapaklarıma kadar çatlak içinde artık kabullendim yani çatlaklarım 3 aydan itibaren var daha da çoğaldı git gide bunu kabullendim fakat doğumdan sonra bu çatlaklardan hemen kurtulmak istiyorum nasıl ve ne yapacağım hiç bilmiyorum lütfen akıl verin
Atiyeg Sila2611 benimde maalesef karnım çatlamadı basenlerim çatladı 34. Haftadayız şuan 🥺 ben doğumdan sonra striort tedavisi diye bişey var ona başlamayı düşünüyorum
beyzacmvrc Sila2611 sadece karnım çatladı baya 32+4 olcaz bende 10-11 kg falan aldim. Ama çok kaşınıyor deliricem kasintidan 🥺 nemlendirsem de kaşınıyor. Daha çok kasiniyo sanki nemlendirince hatta gündüz bişey yok akşam bi başlıyor duramıyorum Kolum bacağım ellerimde de kaşıntı oluyor da nadir. Karnım çok fena😫
sonnenschein Sila2611 ben de çok çatladım ve maalesef çözümü yok diyorlar o yüzden kabullendim artık 🥲
Sila2611 Atiyeg çatlakları mı gideriyor araştırmadığım için hiç bilmiyorum da detaylı bir bilginiz var mı acaba
Ebrar27 Atiyeg hiç yapma tavsıye etmiyorum bizzat kendim yaptırdım ama bi kaç ay sonra tekrar eski görüntüyü alıyorsun..İzmir’de çok iyi bi yer var bana uzak olduğu için gidemiyorum ama harika çatlak olan bölgeye kamuflaj gibi bişi yapılıyor
Atiyeg Sila2611 öyle olduğunu söylüyorlar biraz acılı da bir işlem gibi duruyor googledan araştırabilirsiniz
Sila2611 beyzacmvrc kaşıntı çatlağa çok sebep oluyormuş zaten benim kuzenimde yeni doğum yaptı sayılır her yeri kaşınıyordu yara oluyordu artık ve göbeğinde ki çatlaklar ne yazık ki geçmedi henüz oda bir tedavi metodu araştırıyordu kendince göbeğimde olsa bir şekilde kapatabilirim ama bunun yazı var kalçamdan diz kapağıma kadar hep çatlak onu kapatmam imkansız
Ebrar27 Atiyeg istersen instgramdan bak ozgürözer diye yaz çıkar bulamazsan googleden bak illaki çıkacaktır
beyzacmvrc CeydaST ama gündüz hiçbir şey yok mesela.bugunde çok iyiyim geçti şükür Dün biraz baharatlı tuzlu falan yedim ondan öyle çok oldu sanırım
WiseMom Ben sabahları Lierac, akşamları Mustela sürüyorum 4. Aydan beri. 8. Aya girdim, göbek deliğimin çevresinde çatlaklar başladı karnımın derisini hafifçe büzdüğümde daha belirgin şekilde kontrol edebiliyorum. Ama son ay düzensiz kullandım.
CeydaST beyzacmvrc bilmiyorum ki valla kolestaz da pek iyi bir şey değil o yüzden devam ederse mutlaka bildir doktoruna kuzum Allah korusun.