Aslihan-05 20 haftalık hamileyim 2 li ve 3 lü tarama temiz cıktı ama detaylıda hersey normal ama kalp de bi tane parlaklık gördü doktor bilgisi olan varmı doktor kapanır iki haftaya dedi ama ins genede endişe ediyo bu durumu yaşayan varmı
Poncikpanda aaysegull12 Aslihan-05 bazılarının doğumdan belli bir süre sonra geçiyormuş çoğunlukla da oluyormuş telaş yapmayın Allah ’ın izniyle bisey olmaz duanızı eksik etmeyin Rabbim sağlıkla kavuştursun
Yorgunumda01 aaysegull12 İlk doktorum dediğinde bende baya bir araştırmıştım ve çogunlukla geçiyor bazıları dogumdan önce baxıları da dogumdan sonra geçiyor sıkmayın canınızı Allahın izniyle gecer inşallah