Hiats bende şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum iki çocuğumu özelde yaptım. Bunu devlette yapmayı düşünüyorum yazık günah verebilir miyim özele o parayı verebilirim ama riskli birşey olunca direk devlete gönderiyorlar özel için sadece müsteriymissin gibi geliyor birde o kadar sigorta ödüyoruz ınanki zoruma gidiyor bide artık eskisi gibi değil hastane çoğaldı temizlik ilgi arttı diye düşünüyorum tabi kendi fikrim algomede gittim bir kaç kere özel adanadan doktor oraya gotti diye ama şehir hastanesinde devam ettim memnunum suanlik 35inci haftamdayım insaAllahda doğumdan da memnun kalırım