K-97  Merhaba kızlar adetim 15 gün gecikti bu testi yaptım ilk 20 dakika da bişey yoktu bir gün sonra böyle olduğunu farkettim sizce varmıdır
Gm1709 Canım ilk 5 dakika doğru sonra çıkan kuruma çizgisi oluyor genelde. Yine de istersen için rahat etsin emin ol bir daha yap
alitalia Kuruma çizgisi için biraz koyu geldi ya da test bozuk. Bir daha dene istersen elinde varsa testin
K-97 https://mutluresim.com/images/2023/04/25/vI3lB.jpg bu da sonradan yaptığım test yine aynı şekilde 20 dakikadan sonra bu hale geldi hafif silik var
Gamzer K-97 Sanki ben silik çizgi görüyorum ya. Yarın bi kan ver canım bence. Allah gönlüne göre versin inşallah🧡
z2944 K-97 ben hafif bi çizgi de olsa görüyorum, siz bir iki güne kan verin bence, bende böyle çıkmıştı yok canım değilimdir diyip bekledim dört gün daha ama gebeymişim 🥰 rabbim gönlünüze göre versin
cokkasmabeabi K-97 erken gebelik testinde kuruma çizgisi oluyo da küçüklerde olmuyor genelde benim kızım da küçüktü böyle bekleyince çıkmıştı çizgisi bence 1 2 güne kan verin ya da testi tekrarlayin