39+6 haftalık hamileyim ha bugün ha yarın dogurucam dün doktora gittik ve bebisimizin karnında kist görüldü….çok kötüyüm devlete gittiğimiz için doktor makinalarımiz çok iyi değil perinatoloji görmesi lazım o da çok doludur dedi yine de rica ettik ama perinatoloji doğumun gelmiş artık kist olsa da olmasa da dogurcan bu saatten sonra aldircan mi sanki dedi daha çok moralimi bozdu..tabiki de söz konusu bile olamaz ama eğer kist gibi bı durum varsa biz de ne bileyim ona göre bı yol izleriz doğumdan sonra ne yapmamız konusunda..soluğu hemen özelde aldık ayrintilı ultrosan yaptı ve aynı şeyi o doktorda söyledi evet kist görünüyor bebek doğduktan sonra büyük tuvaletini yapıp yapmadığına bakilicak birde ultrosonla bakılması lazım dedi…var mı aranizda böyle birşey yaşayan ne yapmamız gerekiyor…rabbim sağ salim bebeklerimize kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲