Ogretmen Geçen ay düşük yaptım. 27 mart. Adet döngüme göre bu aralar adet olmam gerekiyor. Ama üç gündür azıcık azıcık leke geliyor. Korunmadım. Dün Kaset test yaptım negatif çıktı. Yaşayan var mıdır
Sinem0135 Ogretmen ben kürtaj oldım kuzum adet olacağım Zmn diliminde böyle 4 gün leke gördüm sonradan regl oldum . Eğer bu süre sende de uzarsa doktora görün bir canım
Ogretmen Sinem0135 yarın benim de 4 gün olacak. Öyle yapayım o zaman. Belki yerleşme kanamasıdır diye düşündüm ama değil demek ki
Sinem0135 Ogretmen kuzum benim de öyle oldu hep leke leke geldi tam blr regl doğru düzgün olamadım doktora gittim sonra ilaç verdi regliö düzeldi . Eğer süreç 1 haftayı bulursa sende git canım çok geçmiş olsun