Eliyy bende aynı senin gibi oldum baya kotuydum ağzımın içi burnum çok yaniyodu. Boğazım burnum kuruluktan yaniyodu çok fena.
İyileselo baya oldu ama boğaz burun yanmam kaldı
Gece artiyor burnum tikaniyo uyuyamıyorum nefesm tikaniyo yastik yukseltiyorum öyle biraz rahat oluyor
Bı ara horlamaya bile başlamıştım da geçti şükür sanki