Selam kızlar bı gün sağlık ocağında rutin kontroller vardı nabzım yüksek çıktı bebeğinki de öyle dediler hemen doktora gittim çok şükür bebekte sorun yok ama benimki 120 lerde kaediyolojiye gidicem
bu arada kansızlıkta var ilaçlarım işe yaramıyor sanırım demir hep düşük sizde de böyle bişey var mı