Tubazeynepalin önce hafiften verdiler canım somlara doğru arttırdılar sancım olmadığı için gerçek sancı nasıl bilmiyorum ama sonlara doğru nefesini kesiyor kas katı kesiliyorsun kımıldayamıyorsun bile ama doğru nefes ve sancıları yönetmek cok önemli ben tam 28 saat suni sancı çektim doğumum oldu ama açılma kısmı olmuyordu beni orda maffeden onca saat suni almama rağmen açılmamın olmaması belki senin açılman çabuk olur tamamen kişiden kişiye değişiyor yoksa çekilir yani açılma olduktan sonra gerisi geliyo hiç şartlandırma kendini yani benle suni alıp 8 saat doğuran da vardı benden fazla kalan da vardı şansın bol olsun 🌸