ikosunbebisi doktorlar korkutmaya bayılır zaten. Hiç aklına takma sen her hamilelik bir olacak değil. Bazen bebeklerimiz bizim genetiğimize bağlı da kilolu ve ya zayıf doğabiliyor. Benim bebeğimin de gelişimi en son 10 gün öndeydi. Hep ona yarayacak şeyler yedim genelde.
Süt yumurta yoğurt badem ceviz kaşar muz tahin bunlar hemen bebeği topluyor 😊