Hanımlar 26 haftalık hamileyim çok şükür bi kaç gündür başımın arkasında hafif baş ağrım oluyor bazen geçiyor sonra tekrar başlıyor tansiyonum normalde 9/6-10/6 çıkar baş ağrısı esnasında ölçtüğümde bazen 11/6 bazende 13/7 falan çıkıyor o esnada limonlu su içiyorum normale dönüyor tansiyonum ödemim ağrım falanda yok sizce kötü bişey olabilirmi cuma günü randevum var ama merak ettim