guzelanne01_ zeynepramazan_0180 30 haftalık hamileyim hala aynı kızımda çekmedim ama oğlumda bel ağrısı çok oldu doktorumada dedim normaldir dedi magnezyum verdi günde 2 kere iç dedi Çevremdiklerde erkek çoçuğunda bel ağrısı olur diyorlar annemde aynısını diyor abimde bel ağrısını çok yaşamış