Busenl doğum ücreti aldığın maaşa göre değişir resmiyette ne kadar maaşın görünüyorsa 4/3 ünü sgk sana rapor sürecinin bitiminde elden veya e devlette banka tanımladıysan o hesaba yatırarak öder raporunun iş yeri ve hastanenin sisteme işlemesi çok önemli ve raporun bitiminde ödeme yapar aylık değil :) 8 haftalık toplu maaş alırsın maaşının4/3 ü kadar