Kuzucumveben Kızlar dün doktora gittim vajinal yöntemle bebeğe baktı kese var yolk kesesi var ama kalp atışı YÖK 6+3 oluyordu dün kalp atışlarının olmaması beni çok umutsuzlastırdı kendimi yalancı hamile gibi hissediyorum çok üzgünüm Cuma yıne gidicem nolur bi dua beklıyorum ilk bebegım hersey allhtan ama korkuyorum
Muhammedamine Kuzucumveben daha küçük canım endişelenme en azından yolk sac var boş gebelik değil rahime yerleşmiş dış gebelik değil . İnşallah canlanır bebeğin gönlünü ferah tut 🙋🏻♀️
songul123 Kuzucumveben kuzum korkma benim doktorum 8. haftayı bekliyor kalp atışı duymak için en son 5+3 de gittim doktora hala bekliyorum acele etme daha zamanı ver hemen duyacaksın diye birşey yok ki sitres yapma kendine cuma duyarsın inşallah
eymeninannesii Kuzucumveben benim 6+3 de göründü geç dollenmeydi ama kalp atışı için 8 ci haftaya kadar bekleniyo cnm inşallah duyarsın gittinde
Krispiim16 Kuzucumveben benimde 6+1 de canlanmamıştı 8 haftayı beklemiştim ve şükürler olsun ki duydum
songul123 Muhammedamine canım sen kaç haftaliksin postlarda görüyorum sürekli çok yardımcı olacan yorumların var 😊
Bebekveben Canım bende 5 haftalık vajinal ultrasonla gördüm keseyi. 6haftalıkken karından gördüm ama kalp atışı yoktu bu cumartesi çağırdı inşallah kalp atışını duyucaz
eymeninannesii Kuzucumveben bebeğim ve kalp atışı canım geç dollenme olmuş bende 7+3 die hesapliyoduk 6+3 yani seninkide öyle olmuş olabilir
Alyamm Kuzucumveben canım endişelenme beklemelisin bence hep dua et ki kalp atışı olmazsada korkma vucut sakat olacak beneği atarmış ilk gebelikte sakin olmalısın sadece dua et sağlıklı olması için
karahanzynep Kuzucumveben bende 6 haftalikken gitmistim kese var yolksay kesesi var kalp atisi yoktu 8.haftada duyduk canim uzulme bekle biraz dha
Melikeeker Kuzucumveben canım geç döllenme olmuştur arkadaşım 8 haftaşık iken duydu kalp atışını iyi düşün iyi şeyler olsun 🙏
Elif28 Kuzucumveben yaaaa çok sevindim darisi başıma allahım lütfen Nolur:))) banada dua et kuzummm:)))