Gizemliiii Dün doğum doğum yaptım ama oğlumun aşırı gazı var damla nasıl kullanılıyo bilgisi olan yardımcı olabilirmi mamasına koydum içmedi
defneemom Gizemliiii sab simplex den mi bahsediyorsunuz? Ben emziriyorum o yüzden kaşıkla veriyorum ağzına üstüne emziriyorum çok güzel çıkarıyor gazını
hunilimom Gizemliiii günde 3 defa 10 damla kullandım 15. Gün başladık kaşığa damlatıp veriyordum mamaya katmadim hiç
Gizemliiii defneemom çok teşekkür ederim benim sütüm gelmedi henüz mamaya koydum ama işe yaradımı emin olamadım
defneemom Gizemliiii yok mamaya koymayın önce damlayı bir kaşıkla verin daha sonra mamayı verin birde biz probiyotik ile beraber kullanıyoruz isterseniz onuda sorun bize yenidoğan doktoru vermişti