GULSE23 Dün ve bugün hafif lekelenmem vardı kahverengi şeklinde. Bugün dr kontrolüm vardı çektiğim fotoğrafı gösterdim böyle devam ederse ve sancın olursa gelirsin dedi. Şuan sancım yok ama hafif lekelenmem yine var. Normal mi acaba. 38+5 iz şuan
1minigin_annesii GULSE23 bence doğum belirtisi olabilir 38 haftanız dolmuş zaten bugün yarın gelir inşallah sağlıkla
1anne2bebek__ GULSE23 herkesin farklı olur yanlış bişey de söylemek istemem ama normal bir durum evet. Zaten nişan geldikten sonra sancı falan da başlar. İnşallah çok çabuk açılmanız olur bir avazda en az acıyla kurtulur kavuşursunuz🤲
Bade0022 GULSE23 kanama artarsa devamlı olursa rahim açılıyor demek oluyor bazen sancı olmayabiliyor bende yoktu mesela abartı sancı suni verdiler o yuzden sen stres yapma düşünme doğumuda günlük hayatına devam et