Yasemika bende 15+2 yim bende de 9-10. Haftalardan beri devam ediyor. Öyle ki bazen kitlenip kalıyorum ağrının şiddetinden. Özellikle tuvalete oturup kalktıktan sonra en az yarım saat ağrır ve geçmesi için ayakta hareketsiz beklerim. Otururken de basur simidi kullanıyorum işe yarıyor. Bu durumu doktoruma söyledim normal olduğunu çok ağrırsa parol içebileceğimi söyledi. Daha önce kalçanın üstüne düşmüşsündür hatırlamıyorsundur dedi.