Slnuzn1 Haftamdayım bugün doktorla doğumla ilgili konuştuk gün verebilirim sezeryan istersen dedi dedi bende normal İçin beklemek istediğimi söyledim oda tamam bekleyelim sorun yok dedi. normal doğumdan korkuyorum ama istiyorum da.. Bebek baş geliş şuan ama döner mi acaba? 40 a kadar bekledim gelmedi ozaman sezeryana mı yönlendiriliyor nasıl oluyor?
1prensannesiiiii Slnuzn1 özeli bilmiyorum canım devlette kendi doktorum 41 e kadar bekliyorum gelmezse suni veriyorum en son sezeryan dedi bana