Annelikyolu Kızlar şeker yüklemesi testi yaptırdım Açlık 80 50 gram yükleme oldu 107 çıktı var mı yok mu demek bu
Bahar11mucize Annelikyolu yok canım gayet güzel çıkmış bnimde bu civarlarda çıkmıştı sıkıntı yok demişlerdi 😊