Kızlar merhaba ben sgk çalışıyorum bugün aldığım ve teyit ettiğim bişgiye göre sgk çalışanları ekolde 100 tl ye muayne oluyormuş bende randevumu aldım 100 tl olduğunu söylediler aynı şekilde sanırım başka memurlarada aynı oranda indirim oluyormuş eşi memur olan varsa muhakkak araştırsın en cok indirimi ekol yapıyomuş Minnak bi bilgilendirme 🌼