Busraa1606 Kızlar 23+6 günlük serklajlı hamileyim sabahtan beri çamaşırımda ıslaklık mevcut. Bir kaç kez çamaşır değiştirdim ama sürekli ıslaklık oluyor Şeffaf su gibi ve çok hafif kokulu. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu?
baharkaya12 Busraa1606 bir an evvel doktorunuza gidin bence benim suyum gelmişti akıntıdan fazlaydı ama şeffaf kokusuzdu
Bebek90 Busraa1606 ben de serklajlıyım ve şu an aynı durumu yaşıyorum Büşra hamım sizin ne çıkmıştı 21 haftalığım
ikiprensannesi__ Busraa1606 sürekli tekrarliyorsa su olabilir Allah korusun ama hareket halindeyseniz terliyorda olabilirsiniz doktora görünmekte fayda var inşallah su değildir
Bebek90 Busraa1606 ben de yeni Serklaj oldum antibiyotik sonrası kaşıntı oldu mantar ilacı kullanıyorum 2 gündür ama sabah uyandığımda ıslakıklık vardı ve doktorum da şu an tatilde
Busraa1606 Bebek90 benimde sonrasında beyaz akıntım olmaya başladı eğer beyaz akıntınızda varsa hiç korkmayın kesin mantardır
Bebek90 Busraa1606 progestan fitil de kullandığım için bilemiyorum ya doktorum da burada yok moralim çok bozuk
Busraa1606 Bebek90 endileni anlıyorum ama kendine böyle strese sokma bence. İyi düşün iyi olsun. Zaten bardaktan boşalırcasına gelmiyorsa yine sorun yok.
Bebek90 Busraa1606 elimde değil ki ya acaba mantar için kullandığım fitilden mi oluyor bilmiyorum zaman durdu resmen
Asli-can Busraa1606 benimde 2 günden beri aynı iç çamaşırlarim islaklik oluyo sizce suyum mu yoksa terlemeden mi oluyo
Busraa1606 Asli-can yani tam bilemem tabii kii öncelikle doktorunuza danışın ama doktora ulaşamıyorsanız bir iki gün gözlemleyin❤️
Busraa1606 Bebek90 mantar zaten su gibi akıntı yapıyor e hava yaz terliyoruz oda ıslaklık yapıyor korkma. Ama çok korkuyorsan bir hastaneye gidip sadece ultrasondan bebeğin suyuna baktır kendi doktorun dışında alttan muayene yaptırma