happybsrx Merhaba kızlar, bugün bebişim 39+0 oldu doktor kontrolü vardı bebişimin kilosu 3800 gr. Normal doğum düşünüyorum doğuma kadar kilo alı beni zorlar mı sizce doğumda?
happybsrx Hnfdmr26 26-28. Haftaya kadar sağlıklı beslenmeye çalışıyordum deprem bölgesindeyim abimler kayıp bu sebeple iştahım olmadı depremden sonra az yemeye başladım ama öncesinde 6. Ayıma kadar 10 kilo almıştım doktorum çok alıyorsun dikkat et demişti her gün meyve yiyordum tavuk et ağırlıklı beslendim. Düzenli olmasa da ceviz ve kaju tükkettim. Şu sıralar da canım hiç bir şey yemek istemiyor tansiyonum düştüğü için kendimi zorluyorum yemeye