Sinmn O problemler ya 50 yasinda yada menopozdan hemen sonra basliyormus en büyük örneğim kendi annem ki bende özele gidiyorum inanin ilk doguma 8 cm açıkla girdim ama naptiysak olmadi kordonun kisa tarafi oglumun basina dolandigi icin bebek cikamadi mecburen sezeryana gectim ama doktorum asla normale karsi değil kendi karisini bile ayni yil sezeryana almisti kendi istegiyle bu sebeplerdeb dolayiymis ama bana sirf sezeryana yönlendirme gibi olmasin diye senin gibi oldu esiminde ondan aldim demisti.Gecen hafta cuma gittigimdede kendim sordum dogrusunu ve olabilicekleri anlatti ilk dogum olsaydi yine anlatmicagini kimseye sebep olmak istemediginide dile getirdi zaten sezeryani yasadin bundan sonraki dogumlarin mecburen sezeryan olcak dedi