Gmz5560 dört gün oldu doğum yapalı ama azda olsa yeni kendime keldim cvp verebilmek için önce normalle başladık suni sancı ile felaket acılarla. Dolu üç gün sonrasında sezaryen olmm gerektiği açıklığının olması fakat bebeğin doğum kanalına inmedigini söylediler sezeryende
Önce belden aşağı uyusturulucakti ilk iğnenin yanlış vurması yüzünden ikinci de vuruldu sonrasında genele döndüler ve bn bu doğumumun 4gunu olmasına rağmen daha yatakdan kalkamıyorum yuruyemiyorum kanım çok düşmüş sezeryan sırasında ama kanı iki gün sonra iki ünite takıldı 7gun hastane yardım ve artık dayanamayıp imza ile çıktım belki herkese aynı olmaya bilir ama ben çok pişmanım sezeryanimda tek doktor üç stajer vardı bnm çok acı dolu günlerim geçidi ve devam ediyo kızım 3kilo doğdu ve 2,500 ile çıkardım hastaneden bn tavsiye etmiyorum
Benimki zor oldu sizinki daha kolay olur inşallah 🙏 sağlıkla alın kucağınıza