Ben gazide doğurdum canım fakat ben perinotoloji takipliydim deniz hocaya gidiyordum. Ekimde doğum yaptım 1500 gibi bisi ödedim ama ocaktan sonra fiyatlar artmıştır. Bir de pazartesi günü hocanın ameliyat günüydü o gün sezeryanla gelenleri almıştı. Normal dogumuda almıyordu. Tabi diğer gebe takip bölümü nasil bilmiyorum.