Yenianne10 benimde ilk gebeliğim. 18+2 olduk bugün. Oğlum olucak Allah nasip ederse henüz bebeğe hiçbişey almadık. Bugün doktor kontrolümüz vardı 2-3haftaya kadar hareketleri hissetmeye başlarsın dedi. Ufaktan bi hareket hissettim ama bebekmi emin olamadım açıkçası. Doğumum 16nisan görünüyor Allah en hayırlı zamanda hayırlı şekilde nasip etsin inşallah hepimize.