Benim de rahim ağzındaydı ilk haftalarda çok normal doktor dikkate alınacak bir şey yok demişti. 28. Haftaya girdik en son kontrolümde plesenta yukarı çıkmıştı. Herhangi bir kanamanız yoksa önemli bi durum söz konusu değil internette yazanlara bakmayın