38+4 haftalık uygulamaya göre 10 gün kaldı doğuma
bebeğin bir hafta önde olduğu söylenmişti
Vajinamda çok şiddetli ağrı var yatakta dönemiyorum ağlıyorum resmen bacaklarımı hareket ettiremiyorum
Sağ taraf çok ağrıyor
Bacaklarım açık yürüyorum
Böyle olup açılması olan var mı arkadaşlar
Yarın kontrolüm var
Annemdeyim yarın annemi alıp bana gideceğim yanımda kalsın tek kalmıyayım diye