Hilalrumturk Bebislerin kilo ve boyunu yazar misinizzz🤗ve 2.sezeryam günüm belli olcak yarın 38 mi 39 haftaya mi veriyolar
selinsmother Hilalrumturk 36+0 3223gram 49cm çıkmıştı 😊 yarın 37yim sabah muayenem var kaç oldu acaba kilosu umarım ultrason yanılıyordur. Tarihi her hastane farklı zamanda veriyor ya
sidames Hilalrumturk 37+5 iz, dün son kontrolümüz vardı 3350 Gr 52 cm dedi, 2 Mayıs sabahı sezeryanim olacak
Merve58-mk Hilalrumturk 37+4,hamileyim bende suyum biraz azalmış doktorum bana bekliyelim biraz daha diyor sezaryan olucam bende
Hilalrumturk selinsmother bugün çok baskı hissediyorum özellikle kasıklarımda ya hiç kalkmak istemiyorum full yatış
tazeanne_20 sidames aynıyız canım,doktor gelnesini bekleyeceğiz dedi. İlk doğum heyecan korku sabırsızlık
Merve-simay Açıklığım yok ultrasondan baktı bebek doğum kanalına yerleştiği için baskı yaptığı için gelmiş olabilir dedi normalde mayısın ikinci haftası olacaktı doğum ama haftaya alalım dedi doktorum
Fatmagulcelik Muaneye dayanamiyorsaniz doğuma nasıl dayanacaksiniz benimkide 35 haftalikken kanala girdi acilma yaptı ilaçla durdurdular 2 haftadır sürekli yatıyorum doğmasın diye ama çatı muanesi en en basiti günde ¾ kere bile muane ettiler 😑 Esma-00
Esrabuglem57- 1 hafta önce kontrolümüz vardı 34+3 te 2600 kg 49 cm di yavrukuş. 12 Mayıs a sezeryan günü verdi nasip olursa .