boymomyz Tugceee95 Lcw den aldım . Mağazasında 159.90 dı . İnternet sitesinden çark çevirerek uyguna getirdim 120 ye geldi tanesi 🫢 Beden olarak hangisi olur bilmiyordum mağazasında kıyafetimin üstünden deneyip bakmıştım o bedenide sipariş ettim 😅
Sevilay_1 Tugceee95 aldım hiç kullanmadım direk üstümü çıkarıp emzirdim o an cidden onu giyeyim edeyim psikoloji olmadı bende
Tugceee95 zeynozey 2 ay sonrs dogumum yazın terletmezmi atlet acaba 😅 benimde cok fıkrım yok ama daha cok sutyenden zıyade yarım atlet tarzımı almalıyım onuda bılmıyorum 🤦♀️
zeynozey Tugceee95 atlet teri çeker kızz 😅 yani ben atletsiz çıkamadığım için emzirme sütyeni üzerinde tekrar atlet giymek mantıklı gelmediği için direk emzirme atleti aldım😬😬
zeynozey Tugceee95 sen direk sütyen al o zaman 😅😅 😬 ama atlet tarzıda düşünürsen waikikidekiler çok gözelll kumaşları filann
boymomyz Tugceee95 Ebebekten almıştım uçları görünüyor ve rahat edemedim çok ince bez gibi durdu , LCWden aldıklarım çok güzel rahat ☺️
beyzacmvrc Tugceee95 Trendyol da yeni bı satici gelmişti cok uygndu kampanya fiyatıyla satışa başlamış 49 TL 3 tane aldım kapsiz penyesi falan çok güzel mecbur içine zaten göğü pedi koycaz uc belli etmsn diye
beyzacmvrc Tugceee95 satıcı adı parlingerie ymis şimdi 57 olmuş beyaz siyah gri var şu an 85 takiyorm ben ama dar geliyo artık 90 daha iyi oluyo su an.dogumdan sonra göğüsler iyice buyuyo diye 95b aldm gelince denedim oldu yani
Eceecim Tugceee95 valla 1 aylık taze anne olarak söylüyorum. Atlet veya sütyen ne alıcaksanız bol bol alın. Her dakika sırılsıklam oldum ben yetişmedi. 2 atlet 2 sütyen almıştım. Sütüm çok aktı emzirirken vs. Bi kaç tane daha almayı düşünüyorum 😬😬
Tugceee95 Eceecim öncelikle saglıkla buyutun ınsallah sız hangısını daha rahat kullandınız acaba 😅 zaten yarm atlet alırsam bır kac sey fazla alırım her zamanda kullanılır sanrm