busrasafak salı günü eşimle gittik canım .detaylıya girdim sorun çıkmadı çok şükür . Ali bey banada suyun üst sınırda ama fazla diyemeyiz şeker yüklemesi yaptırmayı unutma dedi . Bende hocam tatlı çikolata çok yiyorum ondan olur mu dedim evet gebelik şekerinden olur dedi. 8 Aralık’ta kendi doktoruma kontrolüm var bakalım o ne diyecek 🙄 Haftasını yakalamış bizimkide 3 gün öndeymiş 440 gr çıktı 😍 diyet besleneceğiz artık 😭