Ayssayss Kızlar merhaba göğsüm için bakım kremi alacağım, lansinoh’un iki ürünü var; göğüs ucu çatlak kremi ve göğüs ucu balmı. İkisinide almalı mıyım? Ve kullananlar memnun musunuz, doğumdan ne kadar süre önce kullanmaya başladınız acaba
Hizligonzales Ayssayss ben sadece kremini kullandim biri yeterli bence dogumdan once kullanmadim hix dogurduktan sonra kullandim goguslerim asiri yara catlak catlak olmustu ve gercekten iki surmede rahatlatmisti