mom1baby Bu hafta nehir hocayla sezeryana giriyorum var mı tecrübesi olan 🥲 kendisini hep normal doğumla duyuyoruz ama sezeryan konusunda nasıl acaba🐣 bir de rami hastanesi nasıl doğumda, doğumdan sonra
Kucukcicek61 Benim canim doktorum adını görünce hemen atladım🥰 sezeryani bilmem ama normal doğal doğumda oldukça başarılı. Sezeryanda da bence çok iyidir. Hastaneyi bilmiyorum orda henüz doğum yapmadım bir ayim var
yasminmom Kucukcicek61 Merhaba doğum yaptınız mı acaba bende Nehir hanıma gelmeyi düşünüyorum muayene ve doğum ücreti ne kadar anlaştınız acaba memnun musunuz
91mer Ablam mecburi sekılde serzeayan olmak sorunda kaldı Amaaaa kendisi son dakkaya kadar normal olarak hep söyledi bazı şeyler olunca serzeayan kararı alındı Ablam herşeyden memnun kaldı.
Kucukcicek61 yasminmom merhaba hayır günüm doldu akşam sabah bekliyorum. Normal doğum 12 bin sezeryan bilmiyorum mesai saati disi +3 bin lira, muayenesi 600 ₺ nst 75₺
Kucukcicek61 yasminmom çok memnunum benim kendisinde ikinci doğumum zaten bu. Doğal doğum hassasiyetiniz varsa bir numara kendisi. Kendisi tam bir doğal doğum destekçisi çünkü