Busratuncay2911 20+2 haftadayım kasığımda ağrı var yani şiddetli değil ama endişe ettim bu haftalarda ağrısı olan var mı
FatmaJale Busratuncay2911 bende 20+3 deyim ve aynı şikayet bende de var kime sorduysam normal dedi rahim büyümesinden oluyormuş 🫠
Dnzglsm_123 Busratuncay2911 20+0 oldum benim de ağrıyor muhtemelen büyüyor rahim. Dün gitmiştim en son kontrole bir sıkıntı yoktu çok şükür 😊💕
Semaazz Busratuncay2911 merhaba bende 18 haftalık hamileyim benimde aşırı ağrım olmaya başladı bununla birlikte bel ağrısı bastırdı. Sizde de var mı acaba bel ağrısı ?
Kumsala 21+3 haftalık hamileyim 20 haftanın başından beri dediğiniz ağrıyı çekiyorum bebeşlerimiz kendilerine yer acıyor doktorum normal demişti ban
Busratuncay2911 Ay çok teşekkür ederim korktum bı an herhangi bi iş de yapmadım acaba neden ağrıyor diye çok teşekkür ederim cevaplarınız için 😊
Busratuncay2911 dilay_06 teşekkür ederim Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi yani bir düşük iki kimyasal geçirdim ister istemez korkuyorum
Busratuncay2911 Semaazz Yok canım bende kasık ağrısı var ama korkmayın bence tek değiliz normal galiba doktorum bana ağrı şiddetli ve kanamalı değilse korkma demişti
Semaazz Busratuncay2911 inşallah normaldir kontrolüme 1 hafta var daha. dayanamayıp gidicem sanırım azıcık stres oldum 🤦♀️🤦♀️
Semaazz Busratuncay2911 yok tam olarak hissetmiyorum çikolata yiyince karnında geriliyormuş gibi ama daha tekme falan hissetmedim hiç. Siz hissettiniz mi bende merakla hissedeceğim zamanları bekliyorum 🥰🌸🌸🌸
Busratuncay2911 Semaazz Ben sağ kasığımda hissediyordum ama yani elimi koyduğum hissetmiyordum şükür iki gün önce hissettim onuda 🤭 yakında hissedersiniz inşallah sizde çok farklı birşey sanki derimin altından birşey itiyor 😂
Semaazz Busratuncay2911 ayyy ne güzel sağlıkla kavuşacağınız günler de gelsin inşallah ❤🥰🥰 bende ilk başlarda hep solda hissediyordum bu aralar gerilmeler sağda olmaya başladı benim cücük biraz tembel zaten haraket sevmiyor 😂😂😂