Bugun kontrollerim vardı kızlar . Nst çektiler hafif kasılmalarım çıktı. 36. Haftaya girdik. Doktor yat dinlen yorma kendini dedi. Az önce bulaşıkları yıkarken kasığıma sancı girdi bıçak gibi saplandı nefesimi kesti resmen. Şimdi uzandım geçti. Korkuyorum erkenden doğum yapCagim diye. Endişelenmeli miyim?