Canan_bgrck Bebekleriniz boy kilosu ne benim bebiş minyon 1 hafta geriden geliyor zaten gerçi bende minyon ve çok zayıfım gayet normal 😅 sağlıklı olsunlar da önemli değil 620 gram dedi boyu da 29 cm galiba sizlerde durum ne ? ,🥰
rumeysakara12 Canan_bgrck bende 24 haftalıkken gittim 23 hafta uyumlu 600 gram sanırsam 28 cm dedi normal dedi ama bana da az geldi inşallah toparlar
Edolili Canan_bgrck bugün kontrolümüz vardı 700,800 gram arası dedi net bişey söylemedi maleseef devlet hastanesi işte vur geç
karperisi Canan_bgrck en son 21+6 da gittik 408 gr 24 cm idi simdi haftaya çarşamba randevumuz 24+6 da :)
Merve0901 Bu ay ki kontrolüm, cuma günü. Daha belli değil boy ve kilo. En son 360 gr dı diye hatırlıyorum ama oldu baya 🙈
Canan_bgrck rumeysakara12 benim baş çevresi 1 buçuk hafta geride canım minyonlar birşey olmaz sağlıklı olsunlar da hicde küçük olsunlar 🥰
rumeysakara12 Canan_bgrck tabiki öyle önemli olan sağlık ama bana baş çevresi ile ilgili demedi bir hafta geride dedi oda. toparlar yakalar dedi bakalım bir ay sonra öğreniriz geriden olmasını ben ramazan orucunu.tuttum iştah sıkıntısı yaşadım ona bağlıyorum
Canan_bgrck rumeysakara12 oo sizin iyi kalmış bebek masallah size ben çok zayıf olduğum için tutmadım 36 kiloya düştüm şimdi 24+3 üm ve 43 kiloya yeni ulaştim o yüzden bünye kaldırmıyor bebeklerimizde iyi Allah’ın izniyle toparlar düzelirler insllh ❤️
rumeysakara12 Canan_bgrck inşallah 🤲 iştahlı olsaydım belki daha fazla alırdı ama pek önemli değil sıhhat li olsunlar da
Canan_bgrck Edolili lanet ya gerçekten hiç demiyor oralar zaten aptallar ve beni endişelendirdiler geçen krem yazsınlar diye oraya gittim yok bebeğin kalbimde parlaklık yok kafası geride 2 hafta falan peritonolaga gittik apar topar oda bir dedi minyon tipli bir dedi belki geç döllenme bir dedi bacak boyu kısa bir dedi gelişimi 2 hafta geride yani bir bok anlamadım açıkçası affedersiniz kendi doktoruma gittim dedi bebek gayet sağlıklı sadece kafa çevresi 1 buçuk hafta geride ve bu bir özürlülük hastalık değil yani önemli birşey yok dedi korkacagin bebeğin gayet iyi kalbindeki parlaklikta önemsiz dedi yani insanı korkutuyorlar birşeyleri net demyorlar değişik gerçekten asla gitmem daha zaten
Edolili Canan_bgrck Zoor ya hepsinin ağzına bakıyoruz mecbur ama bazen gördüğümüz muamele çok üzücü oluyor
m_Kubra_m Canan_bgrck devlet benimde ağzıma sıçaçakti rsemen yeni hamile oldum zaman değerim 1206 idi kese yeni oluşuyordu doktor bana düşük yaptığimi yukarı çık kürtaj için sıra al dedi kabul etmedim özele gittim Muane oldum iyiki geldin dedi doktor kese yeni oluşuyor hemen kürtaj mi dedi sonra 20 haftada gittim bebek hisetmedim dedim hisetmen lazım nasıl hisetmesin siknti olabilir felan dedi detayliya git dedi gittim orda da bir siknti olmadı ama devlet öyle diynce tekradan özele gittim oda baktı bebeğim tembel ondan dedi iki defa devlete tek gittim oda bittirdi beni ondan sonra tövbe ettim vallahi
Canan_bgrck rumeysakara12 yeni kilo almaya başladım minyonum da bende küçük doğmuşum bebende anasına çekecek 😅
BozkrtArs Canan_bgrck yeter ki sağlıklı olsunlar kilo boy hiç önemli değil ❤️ Sonuçta bu şeyler genetiğe bakıyor herşey gibi❤️