Ftm16 bebek büyüdüğü için rahim büyüyor baskı yapıyor o yüzdendir diye düşünüyorum canım bende. İlk ağrı başladığında çok korktum ama çok şükür bebeğin hareketleri falan herşey normal ilerliyor önümüzdeki hafta kontrolüm var doktora sormayı düşünüyorum