Bsra-27 bende aynı bahsettiğiniz gibi anlamsız bi korku,panik,stresim yüzünden bebeğe zarar verme endişesi, korkularım geçmediği için beraberinde gelen depresyon hayattan keyif alamama,bebeğim olacağına bile sevinememe.9 ay bitmeyecekmiş gibi geliyo,en mutlu olmam gereken zamanları zehir ediyorum kendime gün sayıyorum resmen oh bir gün daha bitti diye keyif almam gerekirken