Gebeliğin başından beri sadece sağ kolum ağrıyor ve uyutmayacak derecede kötü oluyorum sabahlıyorum resmen düzenim bozuldu gitmediğim doktor kalmadı iltihaplı romatizma olabilir dediler antibiyotik verdiler geçmedi daha da bişey demediler sedimantasyon crp yüksek çıkıyo hep biri 58 biri 6 değerinde başına böyle bir şey gelen var mı